Voor het Oilers logo moesten natuulijk meer retro kleurconcepten en designflow worden bedacht. Middels een aantal belangrijke besprekingen is Seyoch aan de slag gegaan met een aantal design voorstellen. Via deze eerste selectie van grove schetsen werd een design richting gevonden die in smaak viel bij de klant, circular design flow. Het Oilers café zou september 2020 opengaan met een prachtig uniek concept, geheel in de jaren 20 stijl van de vorige eeuw. Een stap terug in de tijd van de eerste races. Helaas staan de plannen on-hold door COVID-19.
Circular flow
Middels meerdere ontwerpen in verschillende kleur samenstellingen konden we ruimte keuze bieden in huisstijlen. Het unieke trademark icon voor Oilers is een ouderwetse oliekan die als koffiekan een kopje vult. Hieronder de design voorstellen, met daaronder het gekozen ontwerp door Oilers.
Ontwerp voorstellen
Gekozen ontwerp:
Oilers toekomst
Door een absolute restrictie op horeca in September met daarop volgend een Lockdown vanwege COVID-19 heeft er helaas voor gezorgd dat de plannen voorlopig gestaakt zijn. Wie weet krijgt Roermond na de crisis alsnog een prachtige coffee & tosti bar!